09-11-18

hey igen.

jag är glad. första gången på vadå, fyra dar?
och det är tack vare dig.

någon får fan i mig fixa min design innan jag dör! srsly! :(  men ah, framtiden dårå!

imorgon ska matilda, maddis och sara gå på new moon bion. JA, jag är avundsjuk. :(
jag ska väl plugga. som vanligt. usch, mitt liv är tråkigt. som vanligt.
hahah, filmerna har jag ingen aning om hur man göör, så det lär ju dröja innan ni får se dom :D haha, men nu ska jag gå och borsta tänderna, kolla på en film och bara tycka att jag är bäst i världen. puss va. <3

Kommentarer
Postat av: Maliin

om du vill kan jag FÖRSÖKA fixa en fin design till dig, ja e inte duktig, men ja vet hur man gör x) du kan ju bara ha den tillfälligt, tills nåt PRO har tid o lust ;) hahah :D Puuuss <3<3

2009-11-26 @ 22:48:28
URL: http://maliinnnn.blogg.se/
Postat av: Sara

Shit vilken dålig uppdatering ;)

2010-04-07 @ 22:41:36
URL: http://saraborgsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0