i hate that i love you

okey, jag är jätte dålig på att uppdatera! jag borde kanske sluta blogga? jag är bara elak som låter er vänta med att få reda på mer om min vardag, haha !

just nu kollar jag på flash forward! bloggar lite i pausen men det har troligtvis börjat igen, menmen.

jag har också tandställning.. asså.. att få där nere gjorde mer ont än där uppe, jag kan liksom redan tugga, vilket är .. bra. hahah! molly säger att tänderna redan har flyttat på sig och jag fick den i måndags :p riktigt så fort går det nog inte men ..
hade prov idag meeed.. franska revolutionen tiiieph.. (L' hhahah, (AA)
damp. förlåt. wä.

musik :
benen på ryggen - afasi, filthy
happy - leona lewis


puuuss! §

Kommentarer
Postat av: joanna

hej, vill du ha hjälp med en header?

2010-05-19 @ 16:06:57
URL: http://jpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0