älgarna demonstrerar

haha, rubriken

heeeej igen!! softaste veckan evvver! soovit hela tiden typ :p jag har typ även vänt på dygnet, så jag är vaken på natten och sover på dagen (a)

iaf, igår åkte jag till mami. hon har gjort slut med lasse nu, så hon flyttar i helgen. idag åkte vi till huset hon ska flytta till nästa år, som dom renoverar i. kommer bli huuuur nice som helst. jag skrev till molly att huset har 4 toaletter (HUSET HAR 4 TOALETTER BTW!!!) så börjar hon skratta xD jag har ju iaf en eeegen toa (AAA)
sen åkte vi till den tillfälliga lägenheten, och åt thaimat (eller, det var tanken, men det slutade med en vesuvio :p)
oooch sen åkte vi hit för att sova sista natten här. hihi, längtar bort! unni jacobsson bor hädanefter (stavas det så? :o) i skutskär!

mamma frågade också vad jag skulle göra på sommaren 2010. jag ska att jag skulle vara hemma typ, och hon frågade om jag ville med till kroatien igen, haha! ofc ville jag det, men inte moa. såå.. jag ska bjuda med en kompis är det tänkt! hahah, niiiicee! hoppas någon vill och kan då :p


aja, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0