dagen dåårå

hej igen!

det blev inte alex idag, och jag såg bara en film. istället blev det en massa data åh sen ringde micheal åh ville hitta på något. så hon kom åh hämtade mig, körde hem till henne. där kollade vi på raise your voice med hilary duff. hur ball är inte hon?

sen åkte vi till ica för att köpa ben&jerrys glass till henne. efter det skjutsade hon hem mig igen. åh nu sitter jag här, kollade precis på americas next top model typ, det är så tråkigt nu för tiden. men tyra är fortfarande lika awesome!

nu ska jag snart hoppa in i duschen åh sen lägga mig i en nybäddad säng för att läsa om edvard åh bella igen, haha!
jag får inte nog av dom.




tyra banks, så jävla vacker!

puss!

Kommentarer
Postat av: pwoh

men unni då!

han stavar väl i alla fall sitt namn med w?

E D W A R D .

sist jag kollade. :* <3

2009-10-05 @ 19:23:52
URL: http://orangehoddie.blogg.se/
Postat av: Unni, höhö

ameh, förlååååt! :(

2009-10-05 @ 20:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0