moa är bajsnödig

chacha unni lovers out there!

moa sitter åh sjunger; jaaag är baaajsnöödiig ... jag är bajsnödig, unni, bajsnödig! osv.
hon blev tappad som barn, jag lovar.

iaf, idag ska jag läsa ut kort kjol, som ska vara inne imorgon. inte min favoritbok menmen.. den är ganska bra!
har inte gjort så mycket mer än att gå i skolan.. mitt liv är sorgligt tråkigt.

juste, jag vaknade runt fem imorse! fattar inte hur .. :s men jag somnade om efter ett tag, (y)

nu ska jag hoppa ner i min säng åh läsa. efter kort kjol, blir det om jag kunde drömma igen, haha!

godnatt!

Kommentarer
Postat av: moa

hahahahahahahhahahaha unniii....... det gjorde jag inte alls..... :(:(:(

2009-10-09 @ 11:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0