små datorer

WTF!
mamma har skaffat en miniminimini data nu. den är fan mindre än din molly! (trooor jag iaf.)
den är verkligen liten. skitsvårt att skriva... aja, idag har jag praoat hos mamma. mamma har ett eget företag. typ hjälper invandrare att få asyl.
den familjen vi träffade idag.. omg. och jag trodde mitt liv var "svårt" ><
deras pappa blev mördad för att dom hade lite ljusare hudfärg. fyyfan, mamman bara grät! hemskt.
jag bor iaf hos mamma till fredag, åker hem till pappa, sen till mamma nästa vecka igen :D det är synd om er i rimbo som kommer sakna mig sååå mycket ;D
hahah, jaaja, seen åkte vi åh handlade, mamma klippte sig. jag ville också ha en ny frissa så imorgon ska jag raka av allt :D ååh .. på tisdag nästa vecka ska jag btw passa en .. skitunge. asså jag vet, dumt skrivet men shit, han kan skrika xD hahaha, aja. jag får lön för det (y) hans mamma åh min mamma ska till migrationsverket så någon måste ju!

haha, puuusss! <3

Kommentarer
Postat av: moa

unni du kan ju inte skriva om mammas klienter på bloggen..

2009-10-14 @ 22:45:00
URL: http://myhoneybun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0