too late to live

jag åh madde fyllepratar på msn, hah! jag är dock nykter, men inte hon. hoppsan ...

tidigare ikväll var jag med kim, linus, simon åh hampus i kims stuga. riktigt trevligt! men jag gick hem (20 m hem (y)) när jag blev ganska trött. åh nu sitter jag här. äter upp godisresterna från idag. jag måste verkligen börja gymma igen, snart ser ni mig som tusen meter i omkrets ><

aja, nu ska jag lägga mig, åh hoppas att allt godis inte lägger sig runt magen .. ;s

molly, jag älskar dig. och jag finns alltid här för dig. tills mitt hjärta slutar slå, finns jag här.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: pwoh

fan säger jag bara.

jag älskar dig, alltid.

until my dying day. <3

2009-10-10 @ 23:05:34
URL: http://orangehoddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0